Monday, September 12, 2011

NeW meMbEr

         Alhamdulillah tepat jam 9.05 malam, lahirlah insan baru dalam keluarga aku. Namanya Muhammad Afeef Haiqal. Yang bertambah bersyukur lagi aku dapat melihatnya sebelum berangkat ke bumi kinanah.Aku dah pesan awal-awal kat angah aku suruh dia ajar anak dia panggil aku auntie iqin. kalau tak dorang nak panggil mak andak. tak mau lah. Mana glamour. haaaa....

Dengan kelahiran insan baru ni aku dapat mandikan baby, basuh baju dia n so on. Selagi masa masih ada. Takut-takut nanti balik Malaysia boboi dah tak kenal auntie iqin dia. Oppss,,, lupe nak bagitahu macam-macam gelaran family aku kasi kat haiqal ni. Kalau aku ngan abah panggil haiqal boboi, tapi kalau akak-akak aku yang lain panggil sinchan. Jahatkan?? tapi pipi dia memang montel macam sin chan.

Aku berpeluang jugak beli baju tuk anak sedara sulung aku ni. So boleh la boboi ingat auntie iqin dia.

till then,
Wasalam


2 comments:

kak lang said...

ala auntie iqin jgn la sedih2. nnt bile dah blk m'sia ble jmp boboi lagi k. igt jg dr bek2 we luv u very much.

nurafiqah airil said...

auntie iqin..:)
baru tau pasal kepergian anda ke Mesir. Semoga berjaya di sana. All the best.